אם  מישהו היה אומר לי לפני כעשרים שנה שאעסוק במיסטיקה הייתי בוודאי מחייכת בביטול וממשיכה בדרכי...
במשך שנים ארוכות הייתי מאד ראציונאלית. כל דבר שדברתי עליו או כתבתי עליו היה צריך, על פי תפיסתי אז, להיות מבוסס על מחקר מדעי. כאשר כתבתי את התיזה שלי לתואר שני, ובהמשך את עבודת הדוקטוראט, ביססתי כל נתון במחקר אמפירי... אבל, אירועים בחיי, ודווקא הקשים והמורכבים שבהם, לימדו אותי כי החיים הם עבודת מחקר מעמיקה של נבכי הנשמה... הדוקטוראט של החיים.
 
כאשר נחשפתי לראשונה לעולם המיסטי הייתי במצב אישי מאתגר במיוחד. אז הגדרתי אותו כ"משבר נורא". הרגשתי אז שהעולם מתמוטט עלי, שאין לי כל מוצא מהמשבר אליו נקלעתי, ואין טעם עוד לחיי... אך, מפגש "מקרי" עם אישה מיוחדת במינה, העונה לשם דפנה בחנות ספרים שינה את חיי. הייתה זו חווייה מדהימה שלא חוויתי עד אז, או נכון יהיה לומר, שלא איפשרתי לעצמי לחוות עד אז. בעקבות המפגש "המקרי" עם דפנה, מתנה ועזרה שהייקום שלח לי בעת משבר ומצוקה, החלטתי להתעמק בתחום המיסטי, כאשר אני משכנעת את עצמי "שמקסימום זה יהיה עוד תחום לימוד שאוכל להוסיף לרזומה שלי כאישה לומדת.." 
 
יצאתי למסע רוחני. התחלתי בלימודי האסטרולוגיה והקבלה. תחילת המסע היה מלווה בספקנות רבה. בהמשך הבנתי שאם אינני מבינה כיצד ומדוע דברים מתרחשים, אין זאת אומרת שהם אינם נכונים. השלמתי עם העניין שאני פשוט לא יודעת איך הדברים מתנהלים בייקום שלנו ברמה האנרגטית והמיסטית, אבל לאירועים יש את הדינמיקה שלהם, ואי אפשר לתחום אותם תחת הגדרה מדעית כלשהי. היום, אין לי כל ספק באמיתותו של העולם המוגדר "העולם המיסטי". אינני אומרת עוד משפטים כמו: "הדבר אינו הגיוני", או "הדבר אינו אפשרי". הכל אפשרי, גם אם ההיגיון האנושי שלי מתקשה להבין אותו!
האתר שלפניכם מייצג את המסע הרוחני האישי שלי.
אני מזמינה אתכם להצטרף למסע. 
אני מזמינה אתכם לצאת למסע הרוחני שלכם, באמצעות הכלים המיסטיים בהם התמחתי ושבהם אני מקווה לשתף אתכם.
 
מאחר ואני "מורה בנשמתי", מעבר לייעוץ אישי, זוגי ומשפחתי שאני נותנת לאנשים, אני מקדישה זמן רב ותשומת לב רבה בהוראת התורות המיסטיות, מתוך אמונה שכל אחד מאיתנו צריך ללמוד "לאבחן את עצמו", להבין את המניעים הנסתרים המשפיעים על ההתנהלות שלו ולמצוא את אושרו בסבך החיים.
הקורסים שאני נותנת הם מעמיקים ומקיפים. אינני "שומרת סודות" לעצמי, כיוון שהידע המיסטי הוא אינו שלי ואינו של אף מיסטיקן. לאף אחד מאיתנו אין מונופול על הידע המיסטי, זהו הידע של היקום! היום בעידן הדלי חובה להפיץ את הידע המיסטי ולחלוק אותו עם יותר ויותר אנשים.
לכן, הקורסים שאני נותנת הם מקיפים, מעמיקים ומאפשרים לכל מי שלומד אותם להיות מיסטיקן בעצמו.
 
אגב, כך הצגתי את עצמי בעבר:
כרמלה נשר, ד"ר לחינוך, אם לשישה. בעלת ניסיון רב בתחום החינוך כמחנכת, כמנהלת וכמפקחת. כותבת ספרי לימוד בתחום אסטרטגיות למידה, הקניית הקריאה ודרכי הוראה, עוסקת באיבחון ובייעוץ למערכות חינוך ולתלמידים בעלי קשיים לימודיים.  מרצה ומכשירה צוותי מורים ובעלי תפקידים לפיתוח תהליכי הוראה / למידה יעילה
 
 
 



תודה לנומרולוגית המדהימה והייחודית קרן ברמן על התמיכה הסיוע והעידוד בהקמת האתר.

קרן, אין כמוך! נומרולוגית ייחודית ואישה מדהימה.

תודה לאמיר דגן על בניית האתר. תודה על הסבלנות שגילית ועל החיוך התמידי.