למה אסטרולוגיה?

אתם שואלים בוודאי מדוע כדאי ללמוד אסטרולוגיה...

ובכן, יש לי כמה תשובות מאד ברורות בנושא.

 

·        הבנת המפה האסטרולוגית יכולה לסייע לנו לזהות דפוסי התנהגות או התנהלות שמקלקלים לנו בחיינו (האם אנחנו באמת צודקים כאשר אנחנו רבים עם הבוס...או כאשר אנחנו רבים עם בן / בת הזוג...?)

·        הבנת המפה האסטרולוגית מאפשרת לנו לבחון אילו אנשים אנחנו מושכים לחיינו כמו בני זוג, חברים, שותפים ועוד, ואיזו השפעה יכולה להיות למשיכה הזו על חיינו. האם אנחנו חושפים את עצמנו לתרמית או להונאה משותפים או שהשותפות תצליח ותשגשג. איזה בן/בת זוג אנחנו מושכים לחיינו והאם מובטחת לנו מערכת יחסים אומללה או מאושרת.

·        הבנת המפה האסטרולוגית מאפשרת לנו לבחון את הפוטנציאל האישי שלנו, אילו תחומים חזקים אצלנו ומה כדאי לנו לעשות כדי לקדם את עצמנו ולהצליח בחיים.

·        הבנת המפה האסטרולוגית מסייעת לנו לבחור במקצוע הנכון או המתאים לנו. הבנת המפה האסטרולוגית מאפשרת לנו לבחון האם נכון ומתאים לנו להיות עצמאים או שכירים.

·        הבנת המפה האסטרולוגית מאפשרת לנו לבחון עיתויים בחיים שלנו. מתי לבקש העלאת שכר מהבוס, האם לעבור דירה או למכור דירה, האם לצאת ללימודים, האם להחליף מקום עבודה ועוד. הטיימינג הוא נושא מרכזי בחיינו, והמפה האסטרולוגית מצביעה על הטיימינג הנכון לפעול או שלא לפעול.

·        הבנת המפה האסטרולוגית מאפשרת לנו לבחון כישורי למידה שלנו וגם של ילדינו... האם הילדים שלנו מתקשים בלמידה בגלל מצב אובייקטיבי או סתם כי "לא בא" להם ללמוד...

·        הבנת המפה האסטרולוגית מאפשרת לנו לבחון מצבי בריאות פוטנציאליים במפה שלנו ולפעול מבעוד מועד כדי להגן על בריאותינו ומנוע מחלות או סכנות.

·        הבנת המפה האסטרולוגית מאפשרת לנו לבחון כיצד נוכל להגדיל את ההכנסה הכספית שלנו, האם נקבל ירושה או שנאלץ להילחם עליה בבתי משפט, והאם נצליח במאבק משפטי.

·        הבנת המפה האסטרולוגית מאפשרת לנו להיות היועצים הפרטיים של עצמנו ושל הקרובים לנו.

·        ובקיצור, הבנת המפה האסטרולוגית מאפשרת לנו לבחון מה כדאי, מתי כדאי, ואיך כדאי לממש תוכניות בחיינו ובעיקר להצליח בחיינו.

·        אה, עוד משהו, לימוד האסטרולוגיה יכול להפוך למקצוע נוסף ולכלי להכנסה נוספת (או אף עיקרית) עבורכם כיועצים מיסטיים.

 

 

 

אתם בוודאי שואלים למי מתאים ללמוד אסטרולוגיה?

ובכן רבותי, התשובה החד משמעית היא לכולםםםםם...

כל אחד יכול ללמוד אסטרולוגיה.

אסטרולוגיה היא תורה פשוטה. היא רק נראית מסובכת.

נסו להיזכר ביום שהתחלתם ללמוד נהיגה או אפילו קריאה. התמרורים או האותיות היו סמלים בלתי מובנים. לאחר שלמדתם אותם, אתם משתמשים בהם באופן טבעי ואוטומטי. שכחתם כבר מזמן שפעם למדתם אותם...

כך גם האסטרולוגיה.

האסטרולוגיה היא שפה של סמלים. לאחר שתבינו את תפקידו של כל סמל במפה (וזה ממש לא מסובך!) תוכלו לנתח מפה אסטרולוגית בדיוק כפי שאתם קוראים עיתון או ספר...